Predstavitev
Telefonska številka
+386 3 819 0182
Politika kakovosti
Osnovno vodilo sistema kakovosti je misel, da je kakovost storitev mogoče doseči le z vključevanjem vseh funkcij in vseh zaposlenih v podjetju MOS SERVIS d.o.o., z vgrajevanjem kakovosti pri načrtovanju izvajanja novih storitev, pri izvajanju standardnih storitev in preprečevanju ponavljanja napak z nenehnim dopolnjevanjem sistema z namenom doseganja izboljšav.
Obveza vseh zaposlenih je, da po svojih močeh prispevajo k nenehnemu razvoju in izboljševanju storitev.
Kakovost pomeni tudi zanesljivost in varnost, usmerjenost v prihodnost in odprtost za spremembe in izboljšave.
Vse aktivnosti v podjetju potekajo v smeri zadovoljevanja naročnikovih zahtev in premagovanju razlik med tehnološkimi zmožnostmi in željami naročnika.
- ZADOVOLJSTVO NAROČNIKA
- EKONOMSKA UČINKOVITOST
- MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH
- IZBOLJŠEVANJE PROCESOV
Politika celovitega zagotavljanja kakovosti je filozofija v katero podjetje MOS SERVIS d.o.o. verjame in s tem usmerja vse svoje napore in razpoložljiva sredstva, da se ji približa, ji sledi in jo nenehno dopolnjuje.
- Spoznati, zadovoljiti in neto preseči zahteve naročnika in strateških tržišč,
- Doseči odličnost v poslovanju podjetja,
- Doseči razpoznavno ime podjetja na strateških trgih,
- Zagotavljati prijazno delovno okolje tako za zaposlene, kakor tudi za širšo skupnost,
- Nenehno informirati in motivirati zaposlene, da dosegajo največje zmožnosti, potenciale,
- Konstruktivno sodelovanje z dobavitelji oz. pogodbenimi partnerji,
- Vedno držati dano besedo in zagotavljati kvalitetno storitev po dostopni ceni.
Kakovost ni nastala naključno, ampak je rezultat skupnih prizadevanj vseh zaposlenih, zato vsak zaposleni s svojo usposobljenostjo in odnosom prispeva k uresničevanju skupnih ciljev.
